ta bort mig

H

hellster

Hej! Hur tar jag bort mig som användare....
har skapat mig en ny användarprofil och vill ha bort denna gamla.

Snälla hjälp : )

MVH helena
 
Sv: ta bort mig

Går inte, men om du inte loggar in med det gamla så försvinner det framöver , kan ta upp till ett år ugnefär vet inte med säkerhet tiden.
 
Sv: ta bort mig

Rent generellt är det så att tanken är att det inte skall vara jättelätt att bli av med ett gammalt användarnamn.
Man skall stå för vad man skrivit och inte byta namn och identitet när man har lust.
I just ditt fall finns det helt klart anledning till att få bli av med namnet.

För att bli av med sitt användarnamn skall man logga in på det användarnamn man vill bli av med och skicka ett PM till mig så att jag ser att det verkligen är rätt användare som vill ta bort sig. Annars skulle vem som helst kunna påstå sig vara vem som helst.

Man skall ange varför man vill bli borttagen. Normalt kommer jag PM:a tillbaka för en bekräftelse för att minska risken att någon får bort en användare för att de råkade få tillgång till en dator där användaren missat logga ut, exempelvis.

Annars är självklart det enklaste sättet att bara sluta använda sitt användarkonto, och exempelvis använda en annan e-postadress för att skapa ett nytt konto, om man vill ha ett.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
6 762
Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
14
· Visningar
453
Senast: Harrysen
·
  • Artikel
Dagbok Min tråd är borta nu, velat fram och tillbaka länge nu, sen jag började nästan men har ändå fått ut så mycket av att skriva för all...
Svar
7
· Visningar
965
Senast: Shaggy
·
Hundhälsa Hej! Jag opererade min tik för tre veckor sedan då hon tog bort två juvertumörer. Gick på stygntagning efter 10 dagar där jag även fick...
Svar
7
· Visningar
1 188
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp