Ta bort sig själv?

Sv: Ta bort sig själv?

Sluta logga in!:idea:

Det är inget krav att vara här bara för att man en gång skaffat sig ett konto.
 
Sv: Ta bort sig själv?

Men har en kompis som vill ta bort sig så hon kan göra en ny! :p funkar det?
 
Sv: Ta bort sig själv?

Nej, man kan inte ta bort sig från buke. (Men efter nåt år försvinner användare som inte loggat in.)

Vill hon regga en ny användare på samma mailadress så måste hon ändra den gamla användarens mailadress till nåt annat först.
 
Sv: Ta bort sig själv?

Ännu bättre är om hon hör av sig till mig via PM och talar om vilket användarnamn hon vill byta till så skall jag försöka ordna detta.

Jag har ändrat lite på hur jag hanterar dessa saker jämfört med tidigare.
Eftersom det numera är ganska enkelt för mig att byta namn på en användare så kan jag göra det.

Likaså tar jag i princip aldrig bort användare numera, bland annat för att ca 70% av alla som velat bli borttagna efter ett tag kommit på att de inte vill det längre.
 

Liknande trådar

Hemmet Såg att det har kommit lite mörk choklad från chokladkaka på dynan på en antik stol. Har ni något bra tips om hur jag tar bort det? Har...
Svar
5
· Visningar
288
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Min tråd är borta nu, velat fram och tillbaka länge nu, sen jag började nästan men har ändå fått ut så mycket av att skriva för all...
Svar
7
· Visningar
937
Senast: Shaggy
·
Hundhälsa Hej! Jag opererade min tik för tre veckor sedan då hon tog bort två juvertumörer. Gick på stygntagning efter 10 dagar där jag även fick...
Svar
7
· Visningar
1 131
Senast: Sel
·
Hästhantering Ja, som rubriken lyder. HUR kan jag lära hästen att ta godis snällt? Jag har en häst som gärna tar godis med exakt hela munnen. Tänder...
2
Svar
26
· Visningar
2 126
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp