Ta bort sig själv?

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare TheDot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 961
Sv: Ta bort sig själv?

Sluta logga in!:idea:

Det är inget krav att vara här bara för att man en gång skaffat sig ett konto.

Men har en kompis som vill ta bort sig så hon kan göra en ny! :p funkar det?

Nej, man kan inte ta bort sig från buke. (Men efter nåt år försvinner användare som inte loggat in.)

Vill hon regga en ny användare på samma mailadress så måste hon ändra den gamla användarens mailadress till nåt annat först.

Ännu bättre är om hon hör av sig till mig via PM och talar om vilket användarnamn hon vill byta till så skall jag försöka ordna detta.

Jag har ändrat lite på hur jag hanterar dessa saker jämfört med tidigare.
Eftersom det numera är ganska enkelt för mig att byta namn på en användare så kan jag göra det.

Likaså tar jag i princip aldrig bort användare numera, bland annat för att ca 70% av alla som velat bli borttagna efter ett tag kommit på att de inte vill det längre.

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 537
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 490
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 255
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka