Ta med Ragdollkatt på semestern

emiliaholmberg

Trådstartare
Jag har en innekatt, Ragdoll, som jag verkligen inte klarar av att vara utan. Även han är extremt kelig och uppmärksamhet-galen.

Jag ska låna min pappas lägenhet i 2 veckor i sommar, och därefter bo på airbnb i 2 veckor. Dvs två nya boenden i totalt 4 veckor. Vore det elakt att ta med katten dit, är det bättre för honom att låta honom stanna hemma och så får mamma ta hand om honom?

Jag skulle kunna testa att ta med honom till pappas lägenhet och sedan inte ta med honom till airbnb om han skulle hata att byta miljö.

Vad tror ni?
 
Jag hade tagit med katten under förutsättning att jag hade varit i lägenheten ungefär lika mýcket som vanligt
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 160
Senast: Cattis_E
·
Hundavel & Ras Ursäkta om det börjar bli tjatigt med såna här trådar. Har läst flera gamla men inget som stämmer in så bra på vad jag söker. Innan har...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
26 226
Senast: Niyama
·
Övr. Katt Min högt älskade moster gick bort i lördags och nu har jag hennes fina katt boende hos mig. Bondkatt, runt två år (har exakt...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 357
Senast: Stereo
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 572
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp