Ta någon annans nick...

Zoya

Trådstartare
Hade fått ett antal mail som var daterade i natt från Gunnar om att någon ville ha temporärt lösenord för mitt användarnamn. Inte bara en gång utan flera.
Undrar just vem som vill logga in på Zoya för inte var det jag som satt här klockan tre i natt och hade glömt bort mitt lösenord :confused: :confused:
 
Det har hänt mig minst 6 gånger vid olika tillfällen !!
Jag undrar oxå vem som försöker ta sig in via mitt nick :confused:
 
Det har hänt mig en gång också, men då fick jag senare ett jättetrevligt mail från en som bad om ursäkt och förklarade att hon försökt regga ett namn(mitt) men fått tillsvar att det var taget. Hon hade då bett om ett temporärt lösenord då hon trodde att hon reggat sig tidigare men glömt bort det...

Så så kan det också vara. :)
 
Jag har också fått ett par sådana mail för ett tag sedan, någon som ber om temporärt lösenord för mitt nick.
Och inte har det varit jag inte.
 
Nåt liknande hände mej förr-i-tiden när man var mycket ute och chattade. Efter ett tag fanns flera som använde mitt nick (som var ruskigt ovanligt och personligt så det var inte nån tillfällighet) och bar sej riktigt illa åt.
Men här på buke har man få vara i fred än så länge...
 
Det händer mig flera gånger i veckan också, men eftersom jag inte har världens mest originella namn så gissar jag på att det är folk som tror att de har registrerat det förut.
 
Det där har jag också varit med om, men inte här.
Vi hade lagt in en annons på en annonssida och jag har fått flera mejl om att någon vill ha ett temporärt lösen till vår annons. Varken jag eller sambon har bett om det då vi inte haft någon anledning att ändra i annonsen.. :confused:
Irriterande... :mad:
 

Liknande trådar

Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 486
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 456
Senast: Hedinn
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 924
Senast: Niyama
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 573
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp