Ta reda på...

Sv: Ta reda på...

Beror lite på... Du kan ta reda vem som står som ägare, men det är ju oftast bara en internetleverantör, så det säger inte så mycket... Ett ställe du kan kolla sånt på är http://ripe.net/fcgi-bin/whois
Är det någon som spammar eller liknande kan du isf rapportera det till den internetleverantören och be dom stänga kontot eller liknande.
Är det något allvarligt brott, kan du polisanmäla och då får polisen begära ut vem som innehar kontot, men du får inte veta (såvida det inte går till rättegång och så förstås)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Vi har numer IP-TV. Fick min box i veckan och har fått igång den utan problem. Men har numer Stockholms lokalnyheter. För mig som bor i...
Svar
4
· Visningar
488
Senast: Ninnurur
·
Gnägg Brukar eran ridklubb ha luciashow? Vad brukar ni ha för nummer och kringaktiviteter? Jag tillhör en liten ridklubb och tycker det är...
Svar
3
· Visningar
666
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag skulle behöva få reda på om en person har skulder hos Kronofogden. Hur går man till väga? Kan man ringa till Kronofogden och få reda...
Svar
9
· Visningar
1 829
Senast: Halcyon
·
Övr. Hund Hej! Jag ska ta emot en omplacerings hund men först ska jag få möjlighet till en prövotid. Ägaren vill inte kunna ta tillbaka hunden...
2
Svar
21
· Visningar
2 039
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp