Tack alla! Jag tog mig samman ...

A

Aip

Vill bara tacka alla som peppade mig när det gällde sadeln jag sålt, där köparen i efterhand ville ändra priset. Utan ert stöd hade jag antagligen mesat mig! :crazy:

Men nu ringde jag och sa precis som jag känner det: att det är ett fyndpris för den sadeln och att jag inte har någon som helst lust att sälja den billigare. Kör hit den i så fall!

"Nejdå, jag är jättenöjd med sadeln, jag tänkte bara höra om jag kunde få den billigare", sa hon.

Men hallå, tycker jag. Förhandla om priset gör man väl INNAN man gör upp affären? :confused:
Jag menar, hon fick testa sadeln hur länge hon ville för att vara helt säker på att den passade henne och hästen. Jag vill inte lura någon, men jag vill inte bli lurad själv heller.

Så: TACK alla som stöttade mig! :)

(fast pengarna har jag inte fått än så det kanske inte är slut på den här historien än ...)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
2 943
Senast: Kiwifrukt
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 545
Kropp & Själ Först och främst vill jag bara börja med att säga TACK! Tack för allt som Buke och ni har givit mig. Allt stöd och alla fina och...
Svar
15
· Visningar
1 987
Senast: Anna
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 984
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Sojasås + katter

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp