Tacka för träff

Smoothi

Trådstartare
En kille har frågat mig om han får bjuda ut mig nån kväll. Jag har bara gett ett halvt löfte. Så nu undrar jag hos vem bollen ligger? Är det jag som ska tacka Ja eller är det han som ska fråga en gång till? En sak till. Säg att vi går ut en kväll. Vem ska skicka första messet och tacka för en trevlig kväll och när bör man göra det?
 
Om du vill ses säger du det. Vad betyder att du gett ett halvt löfte?
Om du gått ut med någon och du hade trevligt tackar du för en trevlig kväll om du känner för det. Det finns inga regler utan det bästa är att kommunicera det du vill och känner.
 
En kille har frågat mig om han får bjuda ut mig nån kväll. Jag har bara gett ett halvt löfte. Så nu undrar jag hos vem bollen ligger? Är det jag som ska tacka Ja eller är det han som ska fråga en gång till? En sak till. Säg att vi går ut en kväll. Vem ska skicka första messet och tacka för en trevlig kväll och när bör man göra det?
Vill du gå ut med honom och inte vill vänta på att bli utbjuden så kan du ju bara säga "Jo, du, ska vi ta tag i saken och gå ut och äta en bit någon kväll?" Det skulle jag ha gjort i alla fall.
Jag datade långt före sms-tiden, men egentligen borde det väl vara den som blir bjuden först så att säga som skickar det första "tack för ikväll". Förslagsvis när man kommit hem så att daten vet att man kommit hem ordentligt också 🙂
 
Om du vill ses säger du det. Vad betyder att du gett ett halvt löfte?
Om du gått ut med någon och du hade trevligt tackar du för en trevlig kväll om du känner för det. Det finns inga regler utan det bästa är att kommunicera det du vill och känner.
Jag sa "kanske"
 
En kille har frågat mig om han får bjuda ut mig nån kväll. Jag har bara gett ett halvt löfte. Så nu undrar jag hos vem bollen ligger? Är det jag som ska tacka Ja eller är det han som ska fråga en gång till? En sak till. Säg att vi går ut en kväll. Vem ska skicka första messet och tacka för en trevlig kväll och när bör man göra det?
Du övertänker. Vill du gå på träff så skicka ett mess eller fånga honom i korridoren eller hur ni nu råkar kommunicera. Efter träffen hör du av dig hur och om och när du vill oavsett om det var bra eller dåligt, det finns inga regler.
 
Han har frågat dig och du har inte lämnat ett klart svar så vill du gå ut på en dejt så tycker jag att det blir upp till dig att säga det. Han kanske tog stort mod till sig för att fråga första gången.

Vem som hör av sig först sen, hur länge man ska vänta osv är bara trams. Gör som du känner och vill.
 
En kille har frågat mig om han får bjuda ut mig nån kväll. Jag har bara gett ett halvt löfte. Så nu undrar jag hos vem bollen ligger? Är det jag som ska tacka Ja eller är det han som ska fråga en gång till? En sak till. Säg att vi går ut en kväll. Vem ska skicka första messet och tacka för en trevlig kväll och när bör man göra det?
Öhh? om du vill gå på träff ligger bollen hos dig. Tycker du det var trevligt, så kan du säga det till frukost.

Går ni skilda vägar är det väl den som vaknar först?
 
Du övertänker. Vill du gå på träff så skicka ett mess eller fånga honom i korridoren eller hur ni nu råkar kommunicera. Efter träffen hör du av dig hur och om och när du vill oavsett om det var bra eller dåligt, det finns inga regler.
Vi kommunicerar via en app.
 
Han har frågat dig och du har inte lämnat ett klart svar så vill du gå ut på en dejt så tycker jag att det blir upp till dig att säga det. Han kanske tog stort mod till sig för att fråga första gången.

Vem som hör av sig först sen, hur länge man ska vänta osv är bara trams. Gör som du känner och vill.
Eller säger man "kanske" i bara farten för att man ska slippa säga nej och komma undan och hoppas att han inte återkommer
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 906
Senast: Whoever
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
985
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 893
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 656
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp