Täcke 135?

Hippocampus

Trådstartare
vilka märken har smal bog men normallång rygg? Fullblodet har smala bogar. 145 är för stort, 135 för litet i ryggen men bra över bogen. Hon är oerhört skavkänslig, så en dag i hagen med fel täcke så rasar pälsen.
Provade Rambo 140 , men det var för djupt. Hur är Rhino? Hur hittar jag en vettig storlek.
Jag har många täcken just nu men inget som passar...
 
Rhino passar smäckra hästar typ som din. Även Bucas tycker jag passar. Inte irish (upplever dem ganska lika Hw amigo) men freedom tex och även smartex. strl 140 låter ju som det skulle passa din häst om 145an är för stort och 135 för litet :)
 
Bucas hade jag provat, sitter bra på bogen på min som är smal där och gärna får skav.. Och så finns det ju mellanstorlekar, så du kan köpa 140.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst visar ofta missnöje över allt från täcken och schabrak (lägger öronen bakåt, höjer nacken och biter i luften) till ryckt...
Svar
16
· Visningar
1 391
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Blev till slut tvungen att skaffa mig ett användarkonto efter att ha läst på forumet i det dolda i en halv evighet 🙄 Det som...
2
Svar
20
· Visningar
1 784
Senast: blayenka
·
Utrustning Tänkte handla vintertäcke om jag hittar någon bra rabatt under Black Friday, men funderar lite mellan två tjocklekar och två storlekar...
2
Svar
29
· Visningar
2 524
Utrustning Måste köpa nytt flugtäcke då det jag köpte senast inte blev bra. Men jag är osäker på storleken. Jag har flera HW täcken i storlek 140...
Svar
10
· Visningar
1 066
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp