täcke från Exklusiv

beauspirit

Trådstartare
sitter här och funderar på om jag ska beställa ett fleecetäcke med hals därifrån :confused:
svart_750.jpg


tänkte mig ett svart med guld paspoal och guld brodyr,
men vilket färg på kantband passar bäst ihop med det svarta och guldet.
funderar mellan marinblått eller vinrött men säg vad ni tycker!
går att välja mellan
svart
flaggblå
marinblå
vinröd
gul
röd
grön
brun
vit
grå
beige


det är 100 kr rabatt på dem nu :) men frakten ligger dessvärre på 132 spänn :( men men...
vill ha hjälp fort!
 
Jag tror faktiskt att ett svart kantband skulle bli snyggast till... för ha rdu en ljusare färg på kantbandet kommer inte paspoalen att synas lika bra heller...
 
båda bra och snygga, men är ganska stora i storleken så du tänker på det.
 
okej är de så att de blir stora i bogen och "fladdriga" eller rent ut sagt långa från manke till svansroten =storleken.

min häst har 125 cm och de sitter jättebra på honom,
(fast måste spänna på sista hålen)
inte kan han behöva ha 115 då?
ja menar han är en d-ponny och 115 är ju b-ponnystorlek :smirk:
 
om det bara är från manken som täcket är för stort så tycker jag att du ska ta hästens vanliga storlek... gilla rpersonligen inte när dendelen som går över halsen sitter så tajt och är så kort att hästen knappt kan he ner huvet ordentligt "stryps"
 
Har beställt ett sådant; grönt m. grönt kantband o naturfärgad passpoal. Passade också på när det var billigare :)
 

Liknande trådar

Utrustning Om ni skulle göra ett schabrak och välja färger helt själva, hur skulle det se ut? Färgerna på själva tyget? Vit Vanilj Ljusgul...
Svar
12
· Visningar
1 990
Senast: Lydia
·
Utrustning Jag ska beställa en säkerhetsväst Racesafe och vill ha en 2-färgad! Problemet är bara VILKA färger?? Hästen är vit och vi har ingen...
Svar
16
· Visningar
1 899
Senast: Hæst
·
Utrustning Jag ska beställa ett ull eller bäver ländtäcke från Exklusiv, men behöver lite hjälp med färgerna. Jag kombinerar ihop lite vadsomhelst...
Svar
13
· Visningar
1 138
S
Utrustning Har nu 4000 kronor jag kan beställa vad jag vill för och tänkte inhandla ett scapa schabrak + luva, en JW padd och några lamicell...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 853
Senast: ms husberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp