Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Täcke med brodyr...

Centaur

Trådstartare
Jag letar efter ett täcke, typ fleece, eller nåt kombitäcke.. Det ska vara ensfärgad, och det måste ha x-gjordar!!! Sen så vill jag gärna ha ¨brodyr på det också... :) Är det nån som vet om nån internetaffär som kan uppfylla dom här kraven?? :banana:

B

breccia

Jag vet inte vart du bor men på Hästbiten i Stockholm har dom urfina fleecetäcken med snygga kantband i fina färger (vet att du har skimmel och jag lovar att det passar ;)) och man kan få brodyr. Snygga som sjutton är det. Annars brukar ju lillhästen ha fina täcken och de broderar jättefint.

P

popeye

Bebe's hästoch ridsport syr egna täcken som du får välja färg själv på kantband osv. Hon broderar också, om man kan få det lite billigare om man har hennes reklam broderad på ena sidan. Hon finns här i stockholm

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6489 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har letat lite men hittar inget bra svar. Jag har ett polskt halvblod som blir väldigt grinig när det är kallt, han är klippt för...
Svar
11
· Visningar
873
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 642
Hästmänniskan Hej alla! Jag har ett litet problem eller vad man ska säga som jag skulle vilja få tips om! Jag har två c-ponnyer. En som jag har haft...
2
Svar
26
· Visningar
1 876
Kläder&Bli fin Jag vill hemskt gärna byta ut min gamla slitna ryggsäck till något lite snyggare :angel:. Men att hitta en väska som passar in på mina...
Svar
4
· Visningar
306

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa golden
  • Hund bet familjemedlem hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar