Täcke med brodyr...

Centaur

Trådstartare
Jag letar efter ett täcke, typ fleece, eller nåt kombitäcke.. Det ska vara ensfärgad, och det måste ha x-gjordar!!! Sen så vill jag gärna ha ¨brodyr på det också... :) Är det nån som vet om nån internetaffär som kan uppfylla dom här kraven?? :banana:
 
Jag vet inte vart du bor men på Hästbiten i Stockholm har dom urfina fleecetäcken med snygga kantband i fina färger (vet att du har skimmel och jag lovar att det passar ;)) och man kan få brodyr. Snygga som sjutton är det. Annars brukar ju lillhästen ha fina täcken och de broderar jättefint.
 
Bebe's hästoch ridsport syr egna täcken som du får välja färg själv på kantband osv. Hon broderar också, om man kan få det lite billigare om man har hennes reklam broderad på ena sidan. Hon finns här i stockholm
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 184
Senast: gulakatten
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag undrar är om man kan jäm föra v*ld täckt och att göra s*x saker med nån som man gillar. Alltså som exempel om första...
2
Svar
32
· Visningar
2 549
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp