Täcke med brodyr...

Centaur

Trådstartare
Jag letar efter ett täcke, typ fleece, eller nåt kombitäcke.. Det ska vara ensfärgad, och det måste ha x-gjordar!!! Sen så vill jag gärna ha ¨brodyr på det också... :) Är det nån som vet om nån internetaffär som kan uppfylla dom här kraven?? :banana:
 
Jag vet inte vart du bor men på Hästbiten i Stockholm har dom urfina fleecetäcken med snygga kantband i fina färger (vet att du har skimmel och jag lovar att det passar ;)) och man kan få brodyr. Snygga som sjutton är det. Annars brukar ju lillhästen ha fina täcken och de broderar jättefint.
 
Bebe's hästoch ridsport syr egna täcken som du får välja färg själv på kantband osv. Hon broderar också, om man kan få det lite billigare om man har hennes reklam broderad på ena sidan. Hon finns här i stockholm
 

Liknande trådar

L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 984
Senast: Dentaku
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
384
Senast: starcraft
·
Utrustning Tjo, har tänkt ge mig på att bygga ett gäng cavalettistöd. Men, jag har typ noll erfarenhet av dom utöver sockerbitar för hundra år...
Svar
11
· Visningar
491
Senast: Mia_R
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
821
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp