D

dreamhorse

jag är inte så värst bra på d här med täcke å så, men nu ska jag skaffa ett täcke till min lilla kuse.... jag vet vilket täcke jag ska ha, men jag undrar en sak, vad för tillbehör behöver jag till????
asså typ gjordar och så...
Det här är d som medföljer:
Dubbla bogspännen, kryssgjordar, benremmar och svansskydd ingår.
snälla jag behöver få svar..... :bow:
 
Hm det medföljer allt i täcket=) hur ser din häst ut har den mkt päls eller inte..Varör ska du skaffa täcke??
Om hästen har mkt päls och du bara vill ha ett när det regnar skulle jag rekomendera ett regntäcke. Kolla på höks där finns många=)
Är hästen rakad välj då ett tjockt som är vattentätt och som sndas och som dessutom gärna få ha halstäcke och magtäcke=)
 
Till det täcket behöver du nog inte köpa till något. :)

Däremot täcken med bara bogspännen och utan kryssgjordar och bensören behöver man en täckgjord. :)
 
min häst är en c-d ponny och har mycket päls, så detta täcket är ett regntäcke,utegångstäcke.. jag ska ha det för när jag har ridit så är han svettig, och jag vill inte att han ska bli sjuk, och så ska jag ha d när det regnar...
det ör ju bra att det följer med... Tack för svaren...
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
820
Senast: MiniLi
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 487
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 963
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 568
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp