M

Mandela

Jag ska köpa regn och stall ev vintertäcke. Finns det någon som kan tipsa mej Regntäcket ska hålla för blöta och ge rörlighet. Vintertäcke när det är riktigt kallt. Ska inte täckas för övrigt. Behöver tips om märke och inköpsställe, bor i Växjö och vill helst inte köpa på postorder
 
Vet inte var du har närmaste hööksbutik, jag gillar iaf deras Thermo mastertäcken... Annars har du ju Börjes i Tingsryd så behöver du inte betala så mycket men jag tycker inte de har så bra passform på sina täcken...
 
Pållen har ett Bucas täcke som sitter super.. Vet fler som är nöjda me Bucas täckena.. De finns ju både som regntäcken och varmare vintertäcken..
 
Har ett super bra olympic regntäcke till min häst som jag är super nöjd med, annars rekommenderar jag Bucas täckena dom sitter bra och håller hög kvalite.
Rambo täckena är också bra.
 
Macpro regn och vinter från Börjes tkr jag är kanon, mina har aldrig regnat igenom o sitter mkt bra på min häst.
På Växjö Ridsport köpte jag mitt vintertäcke (det är oxå Macpro) för 1655 kr, jättebra.
Sen är ju Horseware kanon, bl a Henrikssons i Karlshamn har dem. Finns typ alla täcken i det märket, regn, vinter, termo osv. Fast de är ju lite dyrare, mitt regn kostade 2000, termo 1500 men så är dom kanon.
Växjö Ridsport har ju rätt mkt täcken, fast man får nog fråga om hjälp för det är rätt rörigt där.... :confused:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Någon som kan tipsa? Jag bor mitt ute i ingenstans och har långt till någon riktig sminkbutik. Hinner inte åka dit. Det enda som finns...
Svar
16
· Visningar
908
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 259
Senast: ako
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 440
Senast: Buongusto
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 909
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp