Täcken till shetlandsponny (utbruten från Shettistråden!)

Freazer

Trådstartare
Måste fråga, var köper ni era täcken? Hittar typ bara regntäcke eller minst 200 gr vilket blir alldeles för tjockt?! Varför finns det typ inga 50-100g täcke för shettisar? 😳
 
Måste fråga, var köper ni era täcken? Hittar typ bara regntäcke eller minst 200 gr vilket blir alldeles för tjockt?! Varför finns det typ inga 50-100g täcke för shettisar? 😳
Bucas har 50 gram. Hansbo har 100 gram. Horseware verkar tyvärr inte göra 100 gram i den storleken.
 
Måste fråga, var köper ni era täcken? Hittar typ bara regntäcke eller minst 200 gr vilket blir alldeles för tjockt?! Varför finns det typ inga 50-100g täcke för shettisar? 😳
Jag använder Globus med halvhals, finns i alla tjocklekar.
 
Ännu bättre demonstration av välisolerad päls..
 

Bifogade filer

  • IMG_20210128_170757.jpg
    IMG_20210128_170757.jpg
    345,1 KB · Visningar: 11

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
825
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 305
Senast: Squie
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 015
Senast: Sirap
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 151
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp