täcken vad har ni för storlek?

Sv: täcken vad har ni för storlek?

Hmm... bra fråga, lite olika från täcke till täcke, men dom flesta har Góffi 135 i. :smirk:
 
Sv: täcken vad har ni för storlek?

Jag har 125.
Har köpt ett regntäcke från börjes i 125 och det var till och med lite stort så jag fick sy in det, och han kan nog ändå va ca 138 cm hög, tror jag. :)
Sedan har jag ett fleecetäcke i 125 som passa perfekt! ;)
 
Sv: täcken vad har ni för storlek?

min Pilt har 125 på täcken-passar alltid! förutom ett svettäcke, i brynjamodell, som hänge ner till knäna på honom! han är 139cm hög och mellan typ. med enorma bogar när sadlarna ska provas =) mend et är ursvårt att hitta utrustning som passar! sadlar har vi provat i oändlighet, tills den gamla fick komma tillbaka =) och schabrak måste man köpa i full fast det egentligen är onödigt stort. varför finna det nästan aldrig cobstorlek på schabrak???
 
Sv: täcken vad har ni för storlek?

Mitt sto har 125 i täcken utom på svettäcket med hel hals från svenska täcken. Det var för kort i rygg och hals i 125 men lagom nedåt, fick byta till 135 som är lagom i rygg och hals men går ganska långt ned mot benen.
Hon är ca 137 cm hög.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni för storlek på eran mattespadd jämfört med storlek på sadeln? Går i tankarna att införskaffa en mattespadd till...
Svar
7
· Visningar
257
Senast: Anna-Bella
·
Hemmet Alla ni som har en varmvattenberedare, vad har ni för storlek på den? Hur många personer är ni i hushållet? Funkar storleken ni har bra?
2 3
Svar
42
· Visningar
1 315
Senast: Seaside
·
Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
192
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
310
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp