”Tänk om alla kan hitta något de är bra på”

För flera år sedan hade jag varje vecka en grupp på tolv ponnyelever. En av eleverna, Elias (som egentligen heter något annat), var betydligt äldre än de andra i gruppen. Elias var längre än jag själv, svarade knappt när jag sade hej och tog sällan ögonkontakt.
 
Igenkänning på den. Jag är så glad att såna som jag och Elias fick och får plats i hästvärlden 💖.

Stallet har varit min trygga punkt, den där jag alltid förstått de sociala samspelen och där det finns ett ramverk att luta sig mot, och där den jag är uppskattas precis som jag är. Bra ridskolor och ridlärare tror jag har varit en otroligt viktig del av min uppväxt, och en anledning till att jag är så funktionell att jag aldrig blev utredd som barn.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 780
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 943
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Egentligen bestämde jag mig för att helst inte logga in här på ett tag, och särskilt inte skriva något här på några månader. Detta då...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: Luff
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 420
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp