Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Tävla <-kolla hit!

A

Aniie

Tävla <-kolla hit!

Tycker ni att det är okej att tävla en islänning i Dressyr och hoppning i låga klasser om hästen tycker om det?
svara så fort som möjlit! :)

Re: Tävla <-kolla hit!

vad kul!!! Tävla!! Jag och minisis har tävlat upp till 90 cm banhoppning och 100m terränghoppning!

/Malin

B

**BORTTAGEN**

okej, tävlar du på vanliga dressyrtävlingar..

A

Aniie

okej, tävlar du då på vanliga tävlingar mot connemaror
och sånna raser?

B

Bimbolina

KLart det e det!!

E väl en häst det med även om dom har lite fler gångarter!!

min isis älskade att vara med på dressyrtävling!! Bara lättC men ändå.... hon kom ju 4:a ialla fall!!!!!!!! :D

Helt okej, men inte nödvändigtvis bara på låga nivåer utan på den nivån som är lämplig för hästen.

A

AlexH

nej ...men vill ställa upp i Fsi ...tror det heter så :confused:
men visst skulle jag kunna ställa upp i en vanlig dressyr tävling....men inget jag vill i dagens läge ,men man vet aldrig :smirk:

L

Lilla_jag

Tycker att det är bra att folk med islänningar visar att de inte bara kan fräsa i skogen!
Folk har så mkt fördomar mot vår lurviga lilla häst!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6469 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Tävling Hej! Mitt namn är Astrid Tillback. Jag är en tretton, snart 14-årig hästtjej. Jag har stora ambitioner och vill inget hellre än att...
2
Svar
23
· Visningar
1 337
Dressyr Hej, om några veckor ska jag starta min första dressyr tävling och jag har lite frågor som jag inte hittar något svar på. Så tänkte att...
Svar
2
· Visningar
488
Dressyr Hej! Här börjat rida på ett nytt bett som hästen är väldigt glad i men vet inte om jag får tävla dressyr på det. Tycker det är lite...
Svar
3
· Visningar
479
Hundavel&Ras Jag har påbörjat projekt leta valp och har nu silat ner det till fyra tikar som jag är intresserad av en valp efter. Alla tikarna tävlas...
Svar
15
· Visningar
889

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar