Tävla <-kolla hit!

A

Aniie

Tävla <-kolla hit!

Tycker ni att det är okej att tävla en islänning i Dressyr och hoppning i låga klasser om hästen tycker om det?
svara så fort som möjlit! :)
 
Re: Tävla <-kolla hit!

Ja, varför skulle det inte vara okej för ;)
 
Re: Tävla <-kolla hit!

vad kul!!! Tävla!! Jag och minisis har tävlat upp till 90 cm banhoppning och 100m terränghoppning!

/Malin
 
Re: Tävla <-kolla hit!

ja ,varför inte :confused:
är själv ett stort dressyrfreak :D
 
Re: Tävla <-kolla hit!

okej, tävlar du på vanliga dressyrtävlingar..
 
Re: Tävla <-kolla hit!

okej, tävlar du då på vanliga tävlingar mot connemaror
och sånna raser?
 
Re: Tävla <-kolla hit!

KLart det e det!!

E väl en häst det med även om dom har lite fler gångarter!!

min isis älskade att vara med på dressyrtävling!! Bara lättC men ändå.... hon kom ju 4:a ialla fall!!!!!!!! :D
 
Re: Tävla <-kolla hit!

Helt okej, men inte nödvändigtvis bara på låga nivåer utan på den nivån som är lämplig för hästen.
 
Re: Tävla <-kolla hit!

jag har tävlat på helt vanliga klubbtävlingar mot halvblod och ponnyer.

/Malin
 
Re: Tävla <-kolla hit!

nej ...men vill ställa upp i Fsi ...tror det heter så :confused:
men visst skulle jag kunna ställa upp i en vanlig dressyr tävling....men inget jag vill i dagens läge ,men man vet aldrig :smirk:
 
Re: Tävla <-kolla hit!

Tycker att det är bra att folk med islänningar visar att de inte bara kan fräsa i skogen!
Folk har så mkt fördomar mot vår lurviga lilla häst!
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
737
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
606
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter Under det pågående League of Nations-meetinget i Ocala, USA, är det inte ritterna från världens bästa ryttare som har blivit virala. I...
Svar
2
· Visningar
241
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 602
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gårdar förr
  • Dejtingtråden del 37
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp