Tävlade hoppning idag:)

D

Dg_lightblue

Jahaapp.. Då har man gåått å fått 2 rosetter då :smirk: .
Tävlade för första gången i hoppning idag..:
Clear Round 60 cm. Å gick felfritt (+att jag hade snabbast tid av ponnyerna :), ganska konstigt då man har en vääldigt seg ponny annars :smirk: ) Eftersom de gick så bra så var man ju helt klart tvungen att efteranmäla sig till den andra klassen :bump:

70 cm bedömning A:0/A:0. Och vad händer JAG KOMMER 3:A+ att jag slog den andra tjejen som red min häst, hon som hoppar jätteofta med Elvira (hästen heter så asså)!!!! :banana: Som jag sa så har jag en trööööög ponny. Och sen så var de jäkligt tufft motstånd i ledningen. Liksom sånna som tävlar varje helg:P
Asså de va ju iofs 6 tävlande :angel: Men e stolt ändå :banana:

Bilder kommer senare!!!

Asså de e inte min häst..E bara medryttare, låter bättre om man säger "Min häst".. ;)
 
Sv: Tävlade hoppning idag:)

va kul. tävlade också idag och det ösregnade precis hela dagen.
jag hade lädertyglar så det var grymt svårt att hålla i dom....
med jag var placerad i ena klassen så jag är nöjd!
 
Sv: Tävlade hoppning idag:)

vadroligt :)
Var det första gången ?!
 
Sv: Tävlade hoppning idag:)

Asterix skrev:
vadroligt :)
Var det första gången ?!
Jeepp.. första gången i hoppning asså, i dressyr har man tävlat några gånger osså :smirk:
Men de va bara ett litet KM.
:) :) :)
 
Sv: Tävlade hoppning idag:)

Ja då.. de regnade här oxxå :( När vi har KM i vårt stall (4 gånger år, på utebana) så regnar det ALLTID ;) :cool:
 
Sv: Tävlade hoppning idag:)

Var också iväg på en clear round för första gången :) Hoppade 50 och 60 cm och gick felfri i båda klasserna. Har bara varit med på en blåbärshoppning innan så det var jättekul!
 
Sv: Tävlade hoppning idag:)

va kul ! lilla Elvira !:)

jag tävlade också ! vann ena klassen LC(men jag är för gammal så vi red som c-ponny å då blir det som LB för honom) och felfri i CR 50, som uppvärmning å sen så red jag LD = Lc för ponnyn å då hade vi ett nerslag på ett plank. slarviga mig. :smirk:

men jag är jättenöjd endå !
 

Liknande trådar

Hoppning Nu behöver jag veta, stämmer dessa? I banhoppningstävlingar rids ofta en grundomgång där det gäller att ta sig runt banan felfritt inom...
Svar
2
· Visningar
2 200
Senast: Ewelina02
·
Hoppning Hej! Som rubriken lyder så skulle jag gärna vilja börjar tävla hoppning framåt försommaren-sensommaren och då väldigt lätta klasser då...
Svar
1
· Visningar
1 210
Senast: Mabuse
·
Hoppning Lite relevant bakgrund. Jag hoppade och tävlade massvis på ponny när jag var ung och orädd (upp till 1.20 på C- och D-ponny). Sen hade...
Svar
16
· Visningar
4 135
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
607
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp