Tävlat- resultat

Sv: Tävlat- resultat

Jag var och tävlade igår med min ungponny som är 5år o kat D :bump: de gick jätte bra felfritt i både LC och LB hon tyckte det var jätte kul o var så pigg.
Bilden på min avatar är från uppvärmningen tyvärr vet jag inte hur man lyckas sätta upp den här.
 
Sv: Tävlat- resultat

Jätte söt ponny du har, vilken kat? ras?
 
Sv: Tävlat- resultat

Var och tävlade på sundby igår på nationaldagen. En lätt D och en lätt C. I lätt D vann vi och i LC fick vi snabbast tid i omhoppningen men rev tyvärr en bom. ;)

Dagen var jättelyckad och det var riktigt fint väder och en mycket organiserad tävlingsplats. :) Dallas var superduktig och hans insats var strålande, missen var helt klart mitt fel i den andra klassen.

Har ingen bild från själva hoppningen men här är en uppställd bild.
omgjord.jpg


Dallas, eller Geras (som är hans riktiga namn är) är en New Forest som ägs av Enskede Ridskola.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Tävlat- resultat

Kat. B, ett russ. :D Ursnäll & duktig, riktig läromästare då man måste sitta upprätt o driva för att han ska hoppa, men idag vann jag en LD bed. A:1a på honom :) Red även LC men där peta han ner en bom, tack vare mig :angel: En lektion i klantighet kan man kalla dt:D
 
Sv: Tävlat- resultat

Jättefin ponny, snygg o ser fräsh ut:d
 
Sv: Tävlat- resultat

grattis jätte söt e han o fin färg har han oxå:love:
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 051
Senast: Cambrie
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 459
Senast: fejko
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 304
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 512

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp