Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Tävling..

Aliide

Trådstartare
Imorgon tävlar vi för första gången. Det känns som om att jag ska kräkas bara jag tänker på det :crazy:

Sv: Tävling..

Äsch, du måste ju hålla humöret uppe och tävlingsnerverna i schack ;)
Klart att det kommer att gå bra för er :banana: :bump: :banana:

Håller en tumme här uppe i skogen för dig och hunden :)

Aliide

Trådstartare

Snällt av dig! :o

Focus är lite sån att antingen botten eller toppen. Tyvärr har han ont av värme, så han är lite loj och seg nu. Samt något svårmotiverad. Så vi får se hur det blir med det poängmässiga. Får nog fullt upp med att Focusera (:D) mig på mina nerver.

K

karlsson

Äsch, det kommer säkert att gå jättebra! *peppar* :banana:

(Förstår dock att du är nervös. Jag blir nervös bara av att SE andra tävla... Hur kommer det gå för mig tro?:eek: )

Egentligen är det bara en värdslig sak - tänk så. Föreställ dig innan att det går toppen!;) ;)

G

GaurdianAngel

Lycka till! Det kommer nog att gå bra. Är han värmekänslig, så spola av honom innan Du går in på plan. Det gör alltid jag, och då får man sprutt i hundarna. :D

Aliide

Trådstartare

Spola av med blomspruta? Vet inte riktigt om klubben har slang ;)

Brukar dock hälla 2 liter vatten på honom!

K

Kicki_J

Åhhhh, vad jag blir sugen oxå! Är det lydnad eller vad? Det var så himla länge sedan för min egen del, kanske ska ta upp den bite igen. Lycka till idag!:)

Aliide

Trådstartare

Kicki_J skrev:
Åhhhh, vad jag blir sugen oxå! Är det lydnad eller vad? Det var så himla länge sedan för min egen del, kanske ska ta upp den bite igen. Lycka till idag!:)

Åh, jo det är lydnad. Och vår första start. Det känns faktiskt inte lika jobbigt just nu. Men 10 min innan start kommer jag nog vara väääldigt nervös :crazy:

Ta upp den biten så får vi konkurrera ute på banorna! :D

Det går säkert jättebra ska du se!
Håller tummarna för er.
Lycka till!

Berätta hur det gick sen när du kommer hem :)

K

Krasux

Aliide skrev:
Åh, jo det är lydnad. Och vår första start. Det känns faktiskt inte lika jobbigt just nu. Men 10 min innan start kommer jag nog vara väääldigt nervös :crazy:

Ta upp den biten så får vi konkurrera ute på banorna! :D

Hihih, vad kul:)
LYCKA TILL!!!! :bump:
(Första gången brukar jag se som en övningsgång, det riktiga börjar sen. När både du och hunden vet vad det handlar om, annars har nerverna en tendens att förstöra..)
Men det går säkert bra:)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5522 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundhälsa Min kastrerade hane (Shetland sheepdog, 6 år) är (såklart) extremt matglad. Han väger ca 14 kg och bör nog gå ner 2-3 kilo (han är av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 241
Hundträning Jag är nu medlem i rasklubben och i den lokala brukshundsklubben, men insåg precis att den lokala brukshundsklubben inte anordnar några...
Svar
17
· Visningar
674
Hundträning Jag funderar på att kanske prova att tävla i Teamwork to music. Har tränat mycket med båda två, hela tiden egentligen men mycket mer...
Svar
13
· Visningar
544
Hundträning Tänkte skapa en ny tråd för dom som tränar bruks då den gamla inte var uppdaterad på så länge. Egentligen så tränar jag inte så mycket...
2
Svar
29
· Visningar
1 676

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Förlossningstråden
  • Övergång till fisk?
  • Dejtingtråden 32

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XII