Tävling..

Aliide

Trådstartare
Imorgon tävlar vi för första gången. Det känns som om att jag ska kräkas bara jag tänker på det :crazy:
 
Sv: Tävling..

Åhå, var blir det någonstans? Lycka till! :)
 
Sv: Tävling..

Äsch, du måste ju hålla humöret uppe och tävlingsnerverna i schack ;)
Klart att det kommer att gå bra för er :banana: :bump: :banana:

Håller en tumme här uppe i skogen för dig och hunden :)
 
Sv: Tävling..

Vi kommer tävla i Stenungsund. Jag kommer säkert klanta till mig :o
 
Sv: Tävling..

Snällt av dig! :o

Focus är lite sån att antingen botten eller toppen. Tyvärr har han ont av värme, så han är lite loj och seg nu. Samt något svårmotiverad. Så vi får se hur det blir med det poängmässiga. Får nog fullt upp med att Focusera (:D) mig på mina nerver.
 
Sv: Tävling..

Äsch, det kommer säkert att gå jättebra! *peppar* :banana:

(Förstår dock att du är nervös. Jag blir nervös bara av att SE andra tävla... Hur kommer det gå för mig tro?:eek: )

Egentligen är det bara en värdslig sak - tänk så. Föreställ dig innan att det går toppen!;) ;)
 
Sv: Tävling..

Lycka till! Det kommer nog att gå bra. Är han värmekänslig, så spola av honom innan Du går in på plan. Det gör alltid jag, och då får man sprutt i hundarna. :D
 
Sv: Tävling..

Spola av med blomspruta? Vet inte riktigt om klubben har slang ;)

Brukar dock hälla 2 liter vatten på honom!
 
Sv: Tävling..

Åhhhh, vad jag blir sugen oxå! Är det lydnad eller vad? Det var så himla länge sedan för min egen del, kanske ska ta upp den bite igen. Lycka till idag!:)
 
Sv: Tävling..

Kicki_J skrev:
Åhhhh, vad jag blir sugen oxå! Är det lydnad eller vad? Det var så himla länge sedan för min egen del, kanske ska ta upp den bite igen. Lycka till idag!:)

Åh, jo det är lydnad. Och vår första start. Det känns faktiskt inte lika jobbigt just nu. Men 10 min innan start kommer jag nog vara väääldigt nervös :crazy:

Ta upp den biten så får vi konkurrera ute på banorna! :D
 
Sv: Tävling..

Det går säkert jättebra ska du se!
Håller tummarna för er.
Lycka till!


Berätta hur det gick sen när du kommer hem :)
 
Sv: Tävling..

Aliide skrev:
Åh, jo det är lydnad. Och vår första start. Det känns faktiskt inte lika jobbigt just nu. Men 10 min innan start kommer jag nog vara väääldigt nervös :crazy:

Ta upp den biten så får vi konkurrera ute på banorna! :D


Hihih, vad kul:)
LYCKA TILL!!!! :bump:
(Första gången brukar jag se som en övningsgång, det riktiga börjar sen. När både du och hunden vet vad det handlar om, annars har nerverna en tendens att förstöra..)
Men det går säkert bra:)
 
Sv: Tävling..

ååh så kul! Vad ska ni tävla i för ngt?
Håller tummarna!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min lilla JRT har passerat 14 år och är en pigg och alert liten hund. Lite senil, hör sämre än förr och hade en akut pankreatit i våras...
2
Svar
25
· Visningar
2 838
Senast: Piaff
·
Hundavel & Ras Vet inte om det finns intresse för en sådan här tråd men eftersom jag känner att jag ibland har ett behov av att få kräka av mig om en...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
11 700
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag har två hundar som äter Nexgard. Vi har fruktansvärt mycket fästingar här, bor i en kuststad i Södermanland, har för mig att jag...
Svar
0
· Visningar
372
Senast: movi
·
Övr. Hund Nu är anmälan till MyDog öppen. Vilka ska ställa? Stå i montrar? Besöka? Tävla? Vad tycker ni om flytten av datum? Mig passade flytten...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 318
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp