Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Tävlingsbilder *bildtråd*

Saybia

Trådstartare
I den här tråden vill jag jätte gärna se bilder när din/-a hund/-ar tävlar :)
Spelar ingen roll vad bilden är från för "gren" eller klass, tex. utställning, agility, vallning, lydnad, bruks mfl.
Hade även varit roligt att se bilder från MH-test så har nu några sådana så får du gärna slänga in dem också ;)

Vill ni får ni gärna skriva vad för tävling och ev. klass det är + resultatet (om ni minns), men det är inget "måste".
Det är bilderna som räknas i den här tråden :D

/Saybia

Sv: Tävlingsbilder *bildtråd*

Ska se om jag har bilder men annars har jag filmklipp från t.ex mh beskrivningen. Men det ska kanske bara vara bilder.

Saybia

Trådstartare
Sv: Tävlingsbilder *bildtråd*

Nejdå, släng in filmer om du har, är bara roligt att se :)

(gäller ni andra också)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5533 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundavel&Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 320
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag är det exakt nio år sen det tog slut med mitt ex (minns det bara för att det råkade bli på kvinnodagen :angel: ) Enda förhållandet...
Svar
4
· Visningar
795
Hundavel&Ras Jag har nu passat en staffe över några månader och intresset för rasen har väckts rejält. Ju mer jag umgås med honom ju mer nyfiken blir...
Svar
11
· Visningar
1 319
Kropp&Själ Det allra bästa jag vet är djur, förr tränade jag hästar men har lämnat hästlivet och är nu hängiven hundägare. Jag ÄLSKAR att träna...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 495

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridbyx-tips
  • Sto efter fölning

Omröstningar