Tävlingsbilder *bildtråd*

Saybia

Trådstartare
I den här tråden vill jag jätte gärna se bilder när din/-a hund/-ar tävlar :)
Spelar ingen roll vad bilden är från för "gren" eller klass, tex. utställning, agility, vallning, lydnad, bruks mfl.
Hade även varit roligt att se bilder från MH-test så har nu några sådana så får du gärna slänga in dem också ;)

Vill ni får ni gärna skriva vad för tävling och ev. klass det är + resultatet (om ni minns), men det är inget "måste".
Det är bilderna som räknas i den här tråden :D

/Saybia
 
Sv: Tävlingsbilder *bildtråd*

Ska se om jag har bilder men annars har jag filmklipp från t.ex mh beskrivningen. Men det ska kanske bara vara bilder.
 
Sv: Tävlingsbilder *bildtråd*

Nejdå, släng in filmer om du har, är bara roligt att se :)

(gäller ni andra också)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har entusiastiskt läst många "vilken ras"-trådar här på buke och faktiskt registrerat mig här för att fråga er kloka människor...
2
Svar
23
· Visningar
3 248
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 374
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 272
Senast: Roheryn
·
Fritid (Obs, texten nedan handlar om att skaffa "skinnfäll" av bortgånget husdjur utifall någon inte vill läsa om det och ni kan undvika...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 854
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp