Tävlingsmapp?

A

Acke_forever

Granngården brukar ha, men den brukar vara dyrare är Dekaltext... :)

J

jojjo_blondin

ja har svenska ridsports förbundet och den är JÄTTEBRA,, rekomenderar den :love:

M

M_Rajala

Jag har köpt en på hööks och jag tycker den är kanonbra! Rekommenderar den starkt! :)

Vad ska man egentligen ha tävlingsmappen till? mer än att förvara licenser i? Passet får går väl inte att ha där va? Men det vore ju bra, blir ju lite slitet när man måste ta med det för att visa vaccinationer på varje tävling! Om man har det "gamla" vaccinationsintyget då förstår jag.

L

Little_Chance

Hur mycket plats finns det i mapparna?
Får man plats med alla id-handlingar och sånt?
:confused:

Hur ser den ut innuti, helt enkelt...?

Liknande trådar

Utrustning Tjohopp. Sitter och försöker hitta mig någon stadig padd att använda under min TCS. Nånting som ger kanal över ryggraden. Spanat lite...
Svar
0
· Visningar
129
Senast: Shixle
·
Utrustning Nån som har en profiCut eller easyCut? Är dom nått att ha. Eller finns det nån annan billig maskin som är okej. Jag har en häst och...
Svar
0
· Visningar
158
Utrustning Nån som vet hur många grader en pfiffsadel är i normal bomvidd, alltså bomvidd 2. Dom är rätt smala eller?
Svar
0
· Visningar
162
Senast: aglaonema
·
Lantbruksdjur En av mina fina blommehönor har blivit halt. Hon stöder inte på benet, bara aningens när hon går, annars är det i luften. Jag ser inga...
Svar
3
· Visningar
450
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar