Tävlingsmapp?

Granngården brukar ha, men den brukar vara dyrare är Dekaltext... :)
 
ja har svenska ridsports förbundet och den är JÄTTEBRA,, rekomenderar den :love:
 
Jag har köpt en på hööks och jag tycker den är kanonbra! Rekommenderar den starkt! :)
 
Vad ska man egentligen ha tävlingsmappen till? mer än att förvara licenser i? Passet får går väl inte att ha där va? Men det vore ju bra, blir ju lite slitet när man måste ta med det för att visa vaccinationer på varje tävling! Om man har det "gamla" vaccinationsintyget då förstår jag.
 
Hur mycket plats finns det i mapparna?
Får man plats med alla id-handlingar och sånt?
:confused:

Hur ser den ut innuti, helt enkelt...?
 

Liknande trådar

Foder & Strö Nya hästen fick med sig nått tillskott för magen, men inte i originalförpackning. Nån som har nå hum om vad det kan va? Doseringen va...
Svar
11
· Visningar
999
Senast: AbCdE
·
Kropp & Själ Jag insåg nu att jag har som svarta små små små prickar alltså jätte små på ett födelsemärke, dock busar jag mig jätte ofta o de sitter...
Svar
6
· Visningar
563
Utrustning Tjo, har en rockard av model med bildäck där jag känner att det nog hade varit bra med stänkskydd 🙈😅🫠 Nån som vet av nånstanns man kan...
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Shixle
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp