Wilisia

Trådstartare
Sigrid började säsongen med en bra terräng i alla fall! Kändes bra i hoppningen också, ett litet slarvpet som vi båda får ta på oss. Dressyren var hon spänd, men skötte sig okej. Nu laddar vi om för nästa Tågarp där jag faktiskt planerar att rida enstjärnigt :banana:

Nöjd?
 
Jag har avanmält mig från både Tågarp(nyss) och Vinslöv(snart) för det är för mycket vinter här och träningen har blivit lite sådär... men nu tänker jag banne mig åka till Tågarp nästa tävling för något kul ska vi väl få ha!
 
Jag har avanmält mig från både Tågarp(nyss) och Vinslöv(snart) för det är för mycket vinter här och träningen har blivit lite sådär... men nu tänker jag banne mig åka till Tågarp nästa tävling för något kul ska vi väl få ha!

Den du avanmälde ifrån?

Tror inte vi kan terrängträna här på ett bra tag faktiskt.. Jag ska bygga upp lite i paddocken tänkte jag
 
Och så gick bilen sönder då..:mad::cry:. så nu har jag avanmält mig från allt som sker innan 20 april, för då får jag tillbaka en hel bil....
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 227
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
743
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
916
Senast: Miingla
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 729
Senast: Mabuse
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp