Take away Borlänge

Malin_L

Trådstartare
Natt mellan lördag och söndag ska jag bo på hotell i Borlänge. Då jag vill vara ute så lite som möjligt bland folk tänkte jag köpa mat och ta med till hotellrummet.
Finns det nåt vettigt matställe för det i Borlänge?
 
Natt mellan lördag och söndag ska jag bo på hotell i Borlänge. Då jag vill vara ute så lite som möjligt bland folk tänkte jag köpa mat och ta med till hotellrummet.
Finns det nåt vettigt matställe för det i Borlänge?
I dagens läge med corona så tror jag att det finns ett gäng matställen som har take away. Borlänge är ingen stor stad så du har nog promenadavstånd till i stort sett samtliga restauranger? Hotellet kan säkert tipsa?
 
Natt mellan lördag och söndag ska jag bo på hotell i Borlänge. Då jag vill vara ute så lite som möjligt bland folk tänkte jag köpa mat och ta med till hotellrummet.
Finns det nåt vettigt matställe för det i Borlänge?

Jag är tyvärr värdelös på Borlänges matställen, hade det varit Falun hade det varit en annan femma ;) :D
 
Finns de vanliga snabbmatsställena som max chopchop osv, men vilka vanliga restauranger som har take away har jag dålig koll på. Lilla parken har god mat, men vet ej om de har helgöppet 🤔
Gällande pizza finns American take away som jag tycker är skitgott, men Haga pizzeria är bäst på vanlig pizza.
 
Natt mellan lördag och söndag ska jag bo på hotell i Borlänge. Då jag vill vara ute så lite som möjligt bland folk tänkte jag köpa mat och ta med till hotellrummet.
Finns det nåt vettigt matställe för det i Borlänge?
Det finns en sån där gatukiosk med thaimat nere vid friskis och svettis, de gör apgod mat! Osäker på öppettider dock och det är en bit från hotellet.

Coco thai i centrum minns jag hade jäkligt god mat när jag åt take away därifrån sist, men det är några år sen nu.
Pinchos har börjat med take away nu också, tror även Basta har det? Bägge ligger i centrum. Har inte testat Basta själv men bara hört lovord :)

Finns de vanliga snabbmatsställena som max chopchop osv, men vilka vanliga restauranger som har take away har jag dålig koll på. Lilla parken har god mat, men vet ej om de har helgöppet 🤔
Gällande pizza finns American take away som jag tycker är skitgott, men Haga pizzeria är bäst på vanlig pizza.
Nänänä. Pizza köper man på Venedig :d
 

Liknande trådar

Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 775
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 923
Senast: kolblakkur
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
766
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp