Bukefalos 28 år!

Taklampa till barnrummet

Mirre

Trådstartare
Jag (eller vi snarare) är på jakt efter en rolig taklampa till Isaks rum.
Han är 10 månader nu.

Så vad har era barn för lampor?
Lägg in tips och bilder.
 
Sv: Taklampa till barnrummet

Tyvärr så har jag inte fattat hur man läger upp bilder... men:

Vi har en lampa med elefanter på i sonens rum. Han tycker jättemycket om elefanter och han valde den här själv! Jag såg den inte först i affären men han pekade "den" (hans favoritord :laugh:) och då kunde jag inte stå emot...:grin: Han var 1½ år då.

Det är som en "glastallrik" man trycker upp i taket... hoppas du förstår vad jag menar :p
 
Sv: Taklampa till barnrummet

Sia Kids har en väldigt fin med möss på. Supersöt.
JAg går också runt och kollar lamppor och sånt nu, vi har köpt hus och då ska lillen få eget rum
 

Liknande trådar

Hemmet 3e tråden relaterad till hemmet och vi har inte ens flyttat in... 😅 men den här är lite generell också. Jo, jag läste nyligen (jag...
Svar
1
· Visningar
395
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Hjäääälp. Vi behöver en ny taklampa till vardagsrummet eftersom armaturen till den nuvarande har kastat in handduken. Men det är ju...
Svar
14
· Visningar
1 267
Senast: Blyger
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en större handväska. Har flera små men har tröttnat på att antingen ha ryggsäck till jobbet eller liten handväska...
Svar
19
· Visningar
1 299
Senast: Mirre
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 976
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp