Takräcke till Volvo v40?

Görel

Trådstartare
Moderator
Finns det inte takräcke till Volvo v40? Jag har googlat men inte lyckats hitta.
Vill transportera en cykel och vill inte behöva köpa någon cykelhållare för en endaste transport, vill hellre ha takräcke som kan användas till mycket.
 
Finns det inte takräcke till Volvo v40? Jag har googlat men inte lyckats hitta.
Vill transportera en cykel och vill inte behöva köpa någon cykelhållare för en endaste transport, vill hellre ha takräcke som kan användas till mycket.

Vilken generation av V40? Min V40 från 2002 har tackräcke, det kom med när jag köpte den.

Edit: Jag har rails på min.
 
Taket på bilen är utan vare sig lister eller annat som man kan fästa något på.
 
Finns det inte takräcke till Volvo v40? Jag har googlat men inte lyckats hitta.
Vill transportera en cykel och vill inte behöva köpa någon cykelhållare för en endaste transport, vill hellre ha takräcke som kan användas till mycket.
Under förutsättning att det inte är någon konstig, ovanligt stor cykel och jag är ensam att hämta den så hade jag nog helt sonika fällt sätena och lagt in den i bilen. En v40 får lätt in en vanlig cykel. (Fick utan bekymmer in min landsvägscykel i en Auris med stängd baklucka)

Om du nu inte ändå hade tänkt köpa räcken förstås. :)
 
Under förutsättning att det inte är någon konstig, ovanligt stor cykel och jag är ensam att hämta den så hade jag nog helt sonika fällt sätena och lagt in den i bilen. En v40 får lätt in en vanlig cykel. (Fick utan bekymmer in min landsvägscykel i en Auris med stängd baklucka)

Om du nu inte ändå hade tänkt köpa räcken förstås. :)
Den får inte plats.
 
Lasthållare är benämningen när man beställer nya. Men som alla andra redan tipsat om. Prata med en Volvoverkstad dom är proffs.
 

Liknande trådar

Fordon Skulle köpa kylarvätska idag och blev tillfrågad på macken om jag skulle ha röd, grön eller blå vätska? Killen bakom disken sa att det...
Svar
17
· Visningar
1 162
Senast: Pegasus63
·
Fordon Vi tittar på bilar och har hittat en Volvo V40 D3 på strax under 10 000 mil. Det verkar vara bra pris på den vi tittar, men tänkte höra...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 486
Senast: Ketrawzc
·
Fordon Jag vet, jag har startat ett antal trådar genom åren på samma tema men nu är det dags på riktigt. Min lilla V40 hade stora problem med...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 626
Senast: super
·
Fordon Jag behöver byta bil. Om jag inte gör det väldigt väldigt snart kommer det bli akut :cool: Men det är ju så förb. svårt att välja! Så nu...
2
Svar
27
· Visningar
1 881
Senast: golit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp