tandfråga

N

nizzeienglasburk

hur vanligt är det att kattungens gamla "huggtänder" i överkäken sitter kvar när de nya kommer?
min lilla har fått de nya men de gamla sitter kvar och har inte ens tendens till att vara lösa. Ska det göras något åt dem eller kommer de lossna av sig självt längre fram?
 
Vår lillkille har också dubbla nu. Men vet inte om det är vanligt. Jag hade tänkt o vänta ett tag o se om dom blir lösa, han hade dubbla där nere också och dom ramla av själva. :)
 
tack för ditt svar.

jo, jag har tänkt vänta lite till. men det konstiga(?) är att i underkäken har inget nytt kommit och de i överkäken har varit nere i snart två veckor utan att de gammla blivit lösa... aja, jag väntar lite till, hon har inte ont av det i alla fall.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nu blev jag plötsligt med kattungar, och måste ut och köpa mat till dem. Min gamla katt hade allergiproblem och kunde bara äta...
Svar
2
· Visningar
478
Senast: JohannaB
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
507
Senast: cili
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
540
Senast: tott
·
Övr. Hund Spionen har både nosgrimma och halsband när vi är ute på promenad, sele och halsband när vi är i skogen kopplet kopplat i båda...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 896
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp