Bukefalos 28 år!

V

Vaccan

Min kompis tjatar hela tiden på mej om att jag ska lukta katterna i munnen och borsta deras tänder för att förhindra tandsten.
Men hur lätt är det :confused: Jag luktar och känner svag pust av kattmat ... jag försöker titta in men försök att knipa fast en stor tjock hankatt med ena armen, öppna munnen med den andra armen och hålla i tandborsten med den tredje armen (som inte finns) själv så får du se hur lätt det är..
Är det någon som borstar tänder på sin katt? Hur då?
 

Liknande trådar

Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
591
Senast: tott
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 467
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 188
Senast: Bapelsin
·
Hundhälsa Jag har upprepade gånger läst här på bukefalos om hur svårt det är att veta om hundens tandstatus är okej. Jag har haft veterinären att...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 167
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp