Tapetsera om ?

KisseNova

Trådstartare
Jag bor i 2 rok där varje rum behöver tapetseras om innan jag flyttar. Men ekonomisk (snål) som jag är så undrar jag om det går att fuska på något sätt eftersom jag ändå ska flytta.

Fuska som tex sätta upp fondvägg, tapetsera bara den väggen där sonen har gjort egna teckningar (om man hittar samma tapet)

Någon som har bra tips på att få bort teckningar från väggen gjorda på bläckpenna ?

Att tapetsera varje rum kommer kosta en hel del pengar annars :crazy:
 
Sv: Tapetsera om ?

Jag bor i 2 rok där varje rum behöver tapetseras om innan jag flyttar. Men ekonomisk (snål) som jag är så undrar jag om det går att fuska på något sätt eftersom jag ändå ska flytta.

Fuska som tex sätta upp fondvägg, tapetsera bara den väggen där sonen har gjort egna teckningar (om man hittar samma tapet)

Någon som har bra tips på att få bort teckningar från väggen gjorda på bläckpenna ?

Att tapetsera varje rum kommer kosta en hel del pengar annars :crazy:

Hittar du samma tapet så kan du ersätta bara dom våderna som är fula. Man måste inte tapetsera om allt då.
 
Sv: Tapetsera om ?

Tapeter på Rusta kostar inte många kronor. Min hall kostade 160kr att tapetsera om inkl lim :D
 
Sv: Tapetsera om ?

Hittar du samma tapet så kan du ersätta bara dom våderna som är fula. Man måste inte tapetsera om allt då.

Precis, var bara noga med att kolla nyansen. Det kan skilja mellan olika serier men ofta finns det kvar nån rulle eller två sen det tapetserades om, då är det lugnt (om väggen inte blekts av solen eller nåt sånt)
 
Sv: Tapetsera om ?

Rusta var ju en kanon bra idé! Dit ska jag och kika på tapet så fort jag har resa ner till storbyn :D :bow:
 
Sv: Tapetsera om ?

När vi tapetsera vårat sovrum nu i helgen så gick allt på ca 1000kr. Och då gick det år 7rullar. Så det var inte alls så dyrt som jag trodde det skulle bli
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
865
Senast: Bison
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 686
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 798
Senast: lundsbo
·
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 481
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp