Bukefalos 28 år!

Tapettavla!

G

geeo

Jag tänkte göra mina egna tavlor med hjälp av tapet. Men jag vet inte vad jag ska fästa tapetbitarna på! Jag vill inte ha någon ram runt tapeten dock utan bara fästa den på... ja, vad? Någon som gjort det själva och kan tipsa om hur man ska gå tillväga? Vad använde ni för material, fästmetod och har ni några bilder på resultatet? :D
 
Sv: Tapettavla!

Kanske någon slags träram som såna där Canvastavlor?
Det är ju som en trärektangel där man kan spänna tapeten runt, och fästa den på baksidan av träramen. Så kan man dessutom lätt fästa någon upphängningsanordning i träramen.
 
Sv: Tapettavla!

Frigolit finns att köpa billigt att sätt upp på, blir som en canvastavla. Fast det kanske fungerar bättre när man gör tyg-tavlor.
 

Liknande trådar

Utrustning Ja på täcken då! Vilket band ska man använda och var hittar jag metallfästena? Jag vill ha dubbla fästen, dvs en del som är fastsydd och...
Svar
11
· Visningar
511
Senast: grådis
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 461
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här dyker upp med jämna mellanrum på forumet. Vi är flera som har eller har haft fobier, både vanliga och ovanliga. Så, har du en...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
9 849
Senast: Enya
·
Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp