tappat alla intressen sen hästen togs bort

Status
Stängd för vidare inlägg.

Erika Lundström

Trådstartare
Fick ta bort min häst för ca 2 v sedan. Så ledsen och vilse. Vad gör man med all fritid ? Är vilse utan henne och det som varit en slags livstil. Nu har jag ingen häst. Kan inte förmå mig att se hennes och mina saker ( sadel, täcken ridkläder mm ) . Kan inte gå till stallet mer. Nån som varit med om något liknande? Tycker allt bara är tråkigt och ensamt. Sorg. Försöker att förtränga allt och inte ha med hästfolk att göra ens
 
Förstår din sorg. Men det räcker med en tråd som handlar om det. Fortsätt i den förra du startade, tack.
/moderatorn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 316
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Har en häst av större kallblodsras som dom senaste åren haft problem med klåda. Han är under fortsatt utredning av veterinär som är...
Svar
17
· Visningar
1 608
Senast: maddie202
·
Hästmänniskan Jag sålde mina hästar för en och en halv månad sedan. Motivation och intresse hade falnat och oro för deras hälsa (fångbenägna) och...
Svar
8
· Visningar
1 594
Senast: Ginne
·
Ekonomi & Juridik Jag flyttade min häst för 2,5 år sedan till ett nytt stall. Stallägaren mailade över ett uppstallningsavtal till mig som han bad mig...
2
Svar
21
· Visningar
3 820
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp