tappat bort papperskorgen!

S

Silverstol

Jag vet inte hur jag lyckades, men jag gjorde det. Jag raderade papperskorgen-ikonen från skrivbordet (windows vista) och nu kan jag inte hitta den igen, hjälp! Hur kan jag få tillbaka ikonen på skrivbordet igen? :p
 
Sv: tappat bort papperskorgen!

Högerklicka på skrivbordet välj Anpassa. Till vänster under aktiviteter finns Byt ikoner på skrivbordet...
 
Sv: tappat bort papperskorgen!

haha lyckades också med det konststycket igår.....hilfe nån. Men så kom jag på att jag sett denna tråd. Buke är bra till mycket=)=)
 

Liknande trådar

Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
84
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 245
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 160
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 384

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp