Bukefalos 25 år!

Tappat intresse

Emilia090807

Trådstartare
Har tappat intresset för ridning så mycket, vi var påväg och sälja min häst men nu har han fått magsår😩 så nu kommer vi behöva ha kvar han längre plus igång sättning när han är bra igen. Jag vill verkligen inte till stallet har ingen årk.
Vi har hästen hemma på gården hos min pappa, och dom bor typ en timme bort och vill inte ens va där. Och jag måste dit och ta hand om han såklart.
pappa och min bonus mamma tar hand om han när ja inte är där men dom tvingar mig dit endå plus att ja tycker de är så synd om han eftersom ingen borstar han osv😞 så jobbigt

Liknande trådar

Hundavel&Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när...
2
Svar
23
· Visningar
1 272
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
11 508
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 335
Hästmänniskan För ungefär 1 1/2 år sedan började planerna om att jag och min syster skulle renovera barndomsstallet hos grannen och ställa dit vår...
Svar
14
· Visningar
2 836

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

• Ny färg på olästa notiser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Minnesträning
  • Tittar in i ditt kök del 25
  • plastband i butik?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat