Bukefalos 28 år!

"Tårta" en politiker..

landsbygdsbo

Trådstartare
Ett nytt sätt att visa hur mycket man föraktar demokratin och hur mycket den rörelse man representerar, är värd allmänhetens respekt.

Med andra ord, beteendet är bara värt förakt
 
Ett nytt sätt att visa hur mycket man föraktar demokratin och hur mycket den rörelse man representerar, är värd allmänhetens respekt.

Med andra ord, beteendet är bara värt förakt

Inställningen att mina åsikter är mer värda än dina verkar fått större genomslag i Sverige. Tyvärr

Det är mycket som händer på vänsterkanten.
 
Inställningen att mina åsikter är mer värda än dina verkar fått större genomslag i Sverige. Tyvärr

Det är mycket som händer på vänsterkanten.
Det är därför jag gång på gång fastställer att det är samma pack på yttersta högern som yttersta vänstern.
och att det är viktigt att hålla dessa spyflugor borta från verklig makt
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag skulle vilja att det fanns olika länder där samhällena funkade på olika sätt - och att man kunde välja att bo i det land som passade...
Svar
8
· Visningar
1 328
Senast: Araminta
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 830
Senast: Pilot
·
Samhälle Har funderat till och från, under en längre tid, varför det är så viktigt för oss människor att sätta etiketter på oss själva, och på...
Svar
6
· Visningar
870
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag står inför ett val, inget av de två alternativen är dåliga på något vis. Ena är att bara fortsätta som nu, samma hjulspår jag kört i...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: Jumangi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp