Tatuering på handled

tott

Trådstartare
Blev plötsligt sugen på att ta min första tatuering. Jag skulle vilja ha den på handleden, inre sidan.
På Buke "måste" det ju finnas någon som har en tatuering där och då skulle ju jag gärna se bild :)

Tror jag skulle vilja ha en liten sirlig tribal.
 
Blev plötsligt sugen på att ta min första tatuering. Jag skulle vilja ha den på handleden, inre sidan.
På Buke "måste" det ju finnas någon som har en tatuering där och då skulle ju jag gärna se bild :)

Tror jag skulle vilja ha en liten sirlig tribal.

Jag har, ska se om jag kan få in nån bild. Vet att jag har en på Facebook.
 
Jag är också sugen. :p Men vet inte om jag vågar,har hört att det gör ganska ont på handleden... :nailbiting:

Vill ha konturerna av en dalahäst,och ev lite kurbits runt om.

Jag har en på handleden, kändes knappt att göra den! Är jättekänslig och trodde aldrig jag skulle klara det men reagerade inte ens.. Den jag gjorde på revbenen däremot, den kändes...
 
Blev plötsligt sugen på att ta min första tatuering. Jag skulle vilja ha den på handleden, inre sidan.
På Buke "måste" det ju finnas någon som har en tatuering där och då skulle ju jag gärna se bild :)

Tror jag skulle vilja ha en liten sirlig tribal.

Ingen tribal men min senaste, på bilden minutfärsk

10523147_729546470439914_4124260829396650809_n.png
 
Jag har mina barns namn på handlederna. Visst gjorde det ont men inget man inte kan uthärda :)
 
Det känns väl att göra där, men det är mer en obehaglig känsla pga nerverna - inte något som gör ont, skulle jag vilja påstå.
Det kändes mer uppe vid armvecket, eller nära armbågen.

Jag har namn på ena handleden, och en större tatuering som täcker mesta av underarmen på andra.
Nu gillar jag förvisso att tatuera mig, jag tycker om känslan verkligen - så jag kanske inte är rätt person att svara. Men en liten bild kan nog inte vara problem för någon att göra där tror jag..
 
@bollen__ vad betyder din tatuering? Sifferraderna gjorde att jag associerar till lägertatueringar, är det tanken?

Det är en minnestatuering över min häst och hund som inte finns mer. Hade först bara hästen (den övre sifferraden) när vi så förlorade hunden (han blev inte ens 18 månader) så ville jag ha honom där också. Och då tyckte tatueraren att jag skulle ha ett kors också så det blev tydligare att det var en minnestatuering :) (det kanske det inte blev)
 
23ce4891-9794-482e-a84d-547062cb90b6_zpscb5e4201.jpg


Betydelseförklaring ej nödvändig? ;)

Kanske jättedum fråga men vad betyder den?^^ har bara sett något liknande i paranormal filmerna:P
Jag skulle också vilja ha en tatuering och på handleden känns mest lockande, svårt att veta vad man ska välja bara, skulle vilja ha något med anknytning till djur eller jordbruk, kanske någon tass eller hov eller liknande:bump:
 
Kanske jättedum fråga men vad betyder den?^^ har bara sett något liknande i paranormal filmerna:P
Jag skulle också vilja ha en tatuering och på handleden känns mest lockande, svårt att veta vad man ska välja bara, skulle vilja ha något med anknytning till djur eller jordbruk, kanske någon tass eller hov eller liknande:bump:

Det är symbolen för The Deathly Hallows (från Harry Potter)
:)

@Malin_L Gört!:up:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Laglydig som jag är så försökte jag registrera min kisse på Jordbruksverket vid årskiftet, och tyckte också att han hade en tydlig...
Svar
8
· Visningar
701
Senast: MJLee
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 187
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
23 200
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp