Tatueringstråden, del 4

89C71E24-DF21-475B-96CC-C81A4025131E.jpeg

Den rättade texten se helt skev ut men innan jag svullnade så såg det bra ut :)

Lodjur har gula ögon ”for real” men det här är den ”visionen” jag hade 😊
Nu kanske lite paus. Inte minst för plånbokens skull 😅 Ryggen ska jag visa upp någon dag men det är lite längre att köra så närmare hösten tror jag. Läkningen tror jag är bra och skuggningen börjar komma mer till sin rätt!
 
En old school-tatuering i färg i ungefär den här storleken utan pyttedetaljer, vad skulle den kosta mellan tumme och pekfinger tro?
A342D64D-8DB9-47CF-B033-7BD59B01651C.jpeg
 
Min sambo fyller år snart och har pratat om att hon vill färglägga sin tatuering på armen samt fixa till den lite men kommer inte till skott, så att säga. Skulle ni bli glada för ett presentkort även om det inte var för hela kostnaden (fick ett prisförslag som var ganska dyrt, för mig :nailbiting:)? Är hos en tatuerare där hon gjort en annan av sina tatueringar, dock inte denna... Eller tänker jag tokigt?
 
Min sambo fyller år snart och har pratat om att hon vill färglägga sin tatuering på armen samt fixa till den lite men kommer inte till skott, så att säga. Skulle ni bli glada för ett presentkort även om det inte var för hela kostnaden (fick ett prisförslag som var ganska dyrt, för mig :nailbiting:)? Är hos en tatuerare där hon gjort en annan av sina tatueringar, dock inte denna... Eller tänker jag tokigt?

Jag hade blivit väldigt glad! Då kan hon ju välja själv om hon vill använda det till att fixa befintliga tatueringen eller göra en ny. Är det en tatuerare du vet att hon gillar och gärna går till igen så kör!

Har faktiskt barq önskat mig "tatueringspengar" i present det här året :D
 
Min sambo fyller år snart och har pratat om att hon vill färglägga sin tatuering på armen samt fixa till den lite men kommer inte till skott, så att säga. Skulle ni bli glada för ett presentkort även om det inte var för hela kostnaden (fick ett prisförslag som var ganska dyrt, för mig :nailbiting:)? Är hos en tatuerare där hon gjort en annan av sina tatueringar, dock inte denna... Eller tänker jag tokigt?

Hade blivit väldigt glad :)
 
Jag hade blivit väldigt glad! Då kan hon ju välja själv om hon vill använda det till att fixa befintliga tatueringen eller göra en ny. Är det en tatuerare du vet att hon gillar och gärna går till igen så kör!

Har faktiskt barq önskat mig "tatueringspengar" i present det här året :D
Och @pepp, tack för svar! Då kanske jag ska satsa på det :)

Av olika orsaker har mina presenter senaste åren inte blivit som jag tänkt så hoppas på nåt bra i år :up:
 
Jag planerar min första tatuering någonsin :banana:. Det kommer att bli en textrad ur en sång som betyder väldigt mycket för mig.
Är det någon här som kan rekommendera en bra tatuerare i Småland? Trakten runt Vetlanda, Eksjö, Nässjö eller Jönköping?
 
Jag planerar min första tatuering någonsin :banana:. Det kommer att bli en textrad ur en sång som betyder väldigt mycket för mig.
Är det någon här som kan rekommendera en bra tatuerare i Småland? Trakten runt Vetlanda, Eksjö, Nässjö eller Jönköping?
Linn på Fat Cat Tattoo Parlour i Vetlanda är jätteduktig! Linnstattoo på Instagram. Mycket bra studio över huvud taget ☺️
 
Jag planerar min första tatuering någonsin :banana:. Det kommer att bli en textrad ur en sång som betyder väldigt mycket för mig.
Är det någon här som kan rekommendera en bra tatuerare i Småland? Trakten runt Vetlanda, Eksjö, Nässjö eller Jönköping?

Jag gjorde min första (& enda) hos Jimmy på Tatuering Wester i jkpg, efter rekommendation från en vän. Blev väldigt nöjd! :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
108 450
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
164
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 460
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp