Tävlingar?

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Moej
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 963
Sv: Tävlingar?

gå in på proppar distansritt,vad du menar med lätta korta sträckor så förmodar jag du
menar på prova på ritt eller en clearround som är på 50 km numera finns det många
prova på och clearround att välja på. lycka till mvh anne

Gå in på ridsport.se och leta upp tävlingsterminen. Där kan du söka efter distanstävlingar.

Hm, blir nog ingen distans för mig i år. Fanns inte en enda ritt i norrbotten eller västerbotten :mad:

Måste göra dig besviken och tala om att det är aldrig några distanstävlingar i varesig norr el västerbotten, inte vad jag kan påminna mig om iaf.
Längst norrut är i Jämtland. Vi brukar ha Grytritten i Östersund i april, 4 mil CR.
Vart i norrbotten bor du?

Tråkigt :( Det är det enda min häst klarar av att tävla i ;) Jag bor i Gällivare.

Jo. Det hade gått om det hade varit i sommar, då har jag hästen i Skellefteå och det är inte SÅ långt därifrån ;)

Liknande trådar

Dressyr Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Svar
4
· Visningar
99
Senast: MattiZ
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
621
Senast: MiniLi
·
Tävling Någon som vet om det kommer bli internationell hopptävling i Stockholm i sommar? Enligt ridsportförbundets hemsida ska det vara det men...
Svar
10
· Visningar
552
Senast: Robina
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
4
· Visningar
429
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka