Tävlingsbilder *bildtråd*

Saybia

Trådstartare
I den här tråden vill jag jätte gärna se bilder när din/-a hund/-ar tävlar :)
Spelar ingen roll vad bilden är från för "gren" eller klass, tex. utställning, agility, vallning, lydnad, bruks mfl.
Hade även varit roligt att se bilder från MH-test så har nu några sådana så får du gärna slänga in dem också ;)

Vill ni får ni gärna skriva vad för tävling och ev. klass det är + resultatet (om ni minns), men det är inget "måste".
Det är bilderna som räknas i den här tråden :D

/Saybia

Sv: Tävlingsbilder *bildtråd*

Ska se om jag har bilder men annars har jag filmklipp från t.ex mh beskrivningen. Men det ska kanske bara vara bilder.

Sv: Tävlingsbilder *bildtråd*

Nejdå, släng in filmer om du har, är bara roligt att se :)

(gäller ni andra också)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 301
Senast: __sofia__
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 543
Senast: Ragdoll
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
774
Senast: WildWilma
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 529
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka