Tävlingsskåp

Anna_

Trådstartare
Varför är de så svindyra 😂 Och jag hittar väldigt få att välja på... Vilka rekommenderar ni?

Fattar inte heller varför de är så vansinnigt dyra! Jag köpte mitt från Hööks för 6-7 år sen och passade på när de hade en sån där 20%-kväll, då blev det typ 3.200:-. Men nu kostar de 7.000!! Det skåpet är helt ok, väldigt standard, lätt och smidigt. Använder det bara när jag är på meeting så det slits inte direkt😅

Ja men eller hur, runt 3 hade väl varit ok men 7000?? För en enkel plastlåda 😅 Och hööks är i princip det enda jag hittar... Finns det inga fler märken att välja på?

Jag har ett fint hemmabygge i trä som jag försökt sälja några gånger för under tusen spänn men finns noll intresse.. så står bara hemma med andra grejer i nu.
Lustigt sånt där.
Bara sett Hööks-liknande och den de i metall (som väl är ännu dyrare)

Det finns fina sadelskåp i metall som inte är superdyra, de har dock inga hjul men det är ju lätt fixat.

Jag har ett fint hemmabygge i trä som jag försökt sälja några gånger för under tusen spänn men finns noll intresse.. så står bara hemma med andra grejer i nu.
Lustigt sånt där.
Bara sett Hööks-liknande och den de i metall (som väl är ännu dyrare)
Blir inte träskåp väldigt tunga?

Har köpt mitt begagnat men en massa år sen.. kanske ska vara rädd om det 🤣 används aldrig men en sån sak som kan vara bra att ha och väldigt trist att köpa nytt.

Tycker både Winnie och Hööks är så tunna i plasten. Har ett väldigt gammalt från Nordbox som är rejälare.
Här uppe finns det en som bygger på beställning.
Jättefina med rejäla hjul.

Tycker både Winnie och Hööks är så tunna i plasten. Har ett väldigt gammalt från Nordbox som är rejälare.
Här uppe finns det en som bygger på beställning.
Jättefina med rejäla hjul.
Var är "här uppe" och vart kan man se exempel på de? Priser?

Jag har precis som @Blyger ett hemmabygge i trä. Tungt, ja. Men det har hjul och handtag så det går att rulla och har varit med på både läger och meetings genom åren. Fördelen (utöver billigt) är att det är mycket rymligare än de i plast. Åker inte på den typen av äventyr längre så nu står den i sadelkammaren och används till förvaring.

Liknande trådar

• VESTRUM schabrak, ilands problem!
  • Vad behöver man till en 6 månaders?
  • Långörad huva
  • Vad har jag för sadel?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat