Teddyvojlocken på B*rjes!

P

Pyrusan

Är den bra tror ni??
Någon som har den? Jag hade en jättebra teddyvojlock förut som jag köpt på en mässa, men den är trasig nu. :(
Den verkade mer stötdämpande än en vanlig, tunn bomullsvojlock.

Tips och idéer mottages! :bow:
 
en häst på ridskolan hade en så, det var inget fel på den. Men borde inte sadeln bli för trång??
 
Jag har en sådan!Men jag använder den bara när hästarna muskar om sig..pga att den är så kraftig risken för att sadeln ligger illa och att den blir liggande uppe på och rullar.. :smirk:Stöt dämpning finns det så det räcker i sadeln :)
 
Det är det jag undrar också.. Står ju att det är extra tjockt mellanlägg. :confused:
Den jag har haft är inte så fasligt tjock, så det har gått bra, men frågan är hur mycket som menas med extra tjockt... Gah. :crazy:
 
:eek:
Njae, tror att jag tittar på Globen då istället om jag hittar någon som inte är fullt lika monstruös! :smirk:
 
jag har en som jag visserligen inte använder så ofta. hade den på unghästen förut. efterosm den är av skummgummi så trycks de tju ihop så det blir inte så tjock när den ligger på hästen. den är vä lso men vanlig vojlock fast ulliage med skummgummi i. en vanlig trycks ju inte ihop för det är annan fyllning på den. men väldigt tjock som påstås i katalogen tycker inte jag stämmer..
 
Jag har en beige o en grön sådann... :D Som sagt så är det ju som skumgummi som trycks ihop, så jag har då aldrig upplevt att det blivit för trångt iaf. Gillar dom mkt, speciellt på distansritt, då vojlocken hålls i princip ren, all smuts transporteras bak och hamnar bakom sadel/vojlock... :D
 
Mhmm.. Och vi som vill testa distans nästa år! :)
Nu blev jag kluven igen. :crazy:
 
jag klöpte en teddyvojlock på börjes o den hade jag i flera år inan den blev stulen. tycker att den var rätt bra, absolut till det priset.
 
Jag har en i 'natur'. Den ar inte alls sa tjock som den pastas vara i katalogen, vilket jag blev lite besviken pa. Men den ar jattefin annars och latt att halla ren och snygg. Jag anvander den mest pa vintern, da det kanns lite extra mysigt med ludd.
Jag hade tankt att kopa en till sa fort jag kommer till Sverige igen..fast en annan farg, man kan ju inte kopa likadana grejer hela tiden.
 
Du får köpa en o prova, dom e ju inte så himla dyra... ;) Ifjol på Globen hade Börjes dessutom satt ser priset på dom o dom hade den i färjer som inte finns i katalogen. :)
 
Jag har en cremefärgad för att jag inte har råd med en i fårskinn :D
Men jag är nöjd med den!!!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått problem med fötterna. Det första är att de blir otrolig varma i skor, på ett sätt som känns obehagligt. Även i skor som ska...
2
Svar
26
· Visningar
1 353
Senast: Tassa
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 424
Senast: Buongusto
·
Utrustning Jag har haft Ariat stallkängor ( både de med dragkedja på sidan och de med resår). Själva skon passar mina fötter och de är verkligen...
Svar
7
· Visningar
758
Senast: Luem
·
Utrustning Hej, köpte ett eksemtäcke till pållen ifjol, men det blev inte använt mer än nån gång då det sitter som det gör. Mössan ska ju fästas...
Svar
6
· Visningar
804
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp