Tekna LeTek

Myzan87

Trådstartare
Någon som testat? Erfarenheter?

Jag var och klämde på en sådan igår och på lördag är det tänkt att de kommer med sadeln så jag får prova på ponnyn den är tänkt till. Den ska vara precis som s-linen och det är samma koppjärn till bägge. De tar även med sig den som är i syntet också.

Vad jag hoppas att den passar! Det var 17½" och det hade tyvärr inte gått att ha 17" i och med det djupa sätet.
 
Någon som testat? Erfarenheter?

Jag var och klämde på en sådan igår och på lördag är det tänkt att de kommer med sadeln så jag får prova på ponnyn den är tänkt till. Den ska vara precis som s-linen och det är samma koppjärn till bägge. De tar även med sig den som är i syntet också.

Vad jag hoppas att den passar! Det var 17½" och det hade tyvärr inte gått att ha 17" i och med det djupa sätet.


Hur var den?? :) är väldigt nyfiken på den jag oxå
 
Rätt bred i sitsen men annars tycker jag om den. Materialet är mjukt. Naktdelen är att stropparna är i syntet men de går att byta ut om man vill.
 
Gammal tråd men jag är väldigt nyfiken på om Le teken kan passa min skrutt, lång manke, stora bogar, kort o svängd rygg? Vad tror ni? :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 855
Senast: ako
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 133
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Dottern tävlar ridskoleponny. I höstas åkte vi några gånger och då tog lastningen 5-10 min men han gick på tillslut. Igår var han en...
Svar
0
· Visningar
1 641
Senast: Ninnurur
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 086
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp