Teknas sadlar

Tagliabue

Trådstartare
Jag har googlat och sökt här på buke, men inte riktigt hittat det svar jag söker.

Har en utprovad Tekna S-line dressyr till min bloding, kort rygg hög manke. Problemet är att jag vill ha en hoppsadel med och funderar på Tekna hopp lr LeTek hopp.

Hur som, är det någon som har både en dressyr och hopp Tekna på samma häst? Har hört lite olika svar gällande deras bommar om de är lika eller ej. Har hört runt med olika utprovare med och fått olika svar.

Min sadelutprovare har tyvärr ingen Tekna o jag vill inte beställa en och ta hem själv då jag isf vid köp, tar en begagnad.
 

Liknande trådar

Utrustning Det finns säkert otaliga trådar om sadeltillpassning, utprovade av allehanda experter, men jag funderar på själva marknaden. Av de...
2
Svar
21
· Visningar
3 290
Senast: Lixiigirl
·
Hästvård Hej! Min nya älskling är väldigt fäst vid sina kulor. Så pass fäst att dom inte fanns att finna när han skulle kastreras liggande på...
Svar
4
· Visningar
1 302
Senast: valegro
·
R
Utrustning Som en fortsättning på min tidigare tråd… Står här med en ny häst, fick tyvärr inte med någon sadel. Testade att rida ca 20 min med min...
Svar
19
· Visningar
1 447
Senast: Freazer
·
Utrustning Har idag en Tekna S Line Dressyr som ligger bra på hästen men jag är så trött på att det är en syntetsadel. Ska börja leta efter en...
Svar
0
· Visningar
954
Senast: Laban
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp