I

Ida-Therese

Hejsan:)

Alltså, igår fick jag rida men det gick inte så värst bra om man säger så.:o;)
Jag tappade hästen på långsidan och han stack, nu till frågan, vad ska man ha för typ teknik när man rider? Jag hade nog lite för långa läder, men vad gör man när man sitter på hästen?:p

(hoppas ni fattar frågan, den är lite flummigt skriven)
 
Sv: Teknik

Det lättaste är att du ber den/dem du red med att ge tips och säga vad du gjorde för fel och skulle gjort istället:)
 
Sv: Teknik

Svårt att säga, när man inte så det; men den mest använda teknik för att få en häst att sticka är, att hålla sin balans i munnen på den.
 
Sv: Teknik

Läste: men den mest använda teknik för att få en häst att inte sticka är, att hålla sin balans i munnen på den.

Prova det och du kan få dig "a ride of a lifetime".....
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 409
Senast: Habina
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 507
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Jag har fått ett problem.. I närheten bor ett en knarkarfamilj med hur många problem som helst och polisen är där typ en gång i veckan...
Svar
10
· Visningar
1 344
Senast: Leoni
·
L
Ridning Jag har två o lika frågor så hoppas att det är okej att jag skriver dom i samma inlägg ❤️ Men det första som jag undrar är bara på ett...
2
Svar
24
· Visningar
2 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • TMS häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp