Tennisklubb får bygglov för omdiskuterad padelhall

Ljungskile tennisförening beviljas bygglov för sin nya padelhall på Skarsjövägen. Det skriver Bohusläningen. P4 Väst har tidigare berättat om konflikten som uppstått mellan den närliggande ridklubben och tennisföreningen. Tomten ligger mellan föreningarna och båda vill ha den.
 
Ljungskile tennisförening beviljas bygglov för sin nya padelhall på Skarsjövägen. Det skriver Bohusläningen. P4 Väst har tidigare berättat om konflikten som uppstått mellan den närliggande ridklubben och tennisföreningen. Tomten ligger mellan föreningarna och båda vill ha den.
Vem är förvånad? Klart att innesporten för medelklassens män ska gå före en idrott som tjejer sysslar med.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Som Bohusläningen tidigare rapporterat tar Ljungskile ridklubb strid mot Ljungskile tennisförenings planerade padelbygge. Nu har...
Svar
0
· Visningar
629
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 413
Senast: manda
·
Samhälle Testar att skriva här i hopp om att någon haft erfarenhet av något liknande; jag är så uppgiven, trött och ledsen. För ganska exakt ett...
2
Svar
32
· Visningar
4 015
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp